Innomotics، شرکت جدید زیمنس برای موتورها و درایوهای بزرگ

MARZO 1, 2023 MOTION & MOTORS & DRIVES SIEMENS

تحت نام Innomotics، زیمنس فعالیت های تجاری خود را در زمینه موتورهای ولتاژ پایین تا بالا، موتورهای دنده ای، مبدل های ولتاژ متوسط ​​و اسپیندل موتور ترکیب می کند. این مجموعه شامل راه حل های نوآورانه و مجموعه دیجیتالی سازی و طیف گسترده ای از خدمات ارائه شده است. کسب‌وکارهای مرتبط قبلاً به واحدهای Large Drives Applications و Digital Industries و به شرکت‌های مجزای قانونی زیمنس Sykatec و Weiss Spindeltechnologie واگذار شده بودند.

از 1 ژوئیه 2023، Innomotics در آلمان به عنوان یک شرکت قانونی مجزا با دفتر مرکزی عملیاتی در نورنبرگ فعالیت خواهد کرد. حک کردن در آلمان در همان تاریخ کامل خواهد شد. تیم مدیریت منتخب متشکل از مایکل ریچل (مدیر عامل)، کریستوف سالنتین (CFO) و هرمان کلاینود (CTO) است. جداسازی جهانی قرار است تا شروع سال مالی جدید در اول اکتبر 2023 تا حد زیادی تکمیل شود.

ما از موفقیت آینده شرکت جدید متقاعد شده ایم. رالف پی توماس، مدیر مالی شرکت زیمنس گفت: ترکیب نقاط قوت کسب‌وکارهای منفرد و قدرت عمل مستقل، اینوموتیکس را قادر می‌سازد تا ارزش قابل توجهی را برای مشتریان خود باز کند، از پتانسیل رشد خود استفاده کند و در نتیجه موفقیت خود را در آینده تضمین کند.

«اینوموتیکس با اندازه، مجموعه گسترده و افراد با انگیزه ما، پیشگامی در بازار خواهد بود و موقعیت رقابتی پیشرو را به دست خواهد آورد. ما از پتانسیل رشد قوی ناشی از تقاضای پایداری برای برق رسانی و مصرف انرژی کارآمدتر در صنعت و جامعه سود خواهیم برد. مایکل ریچل گفت: من متقاعد شده‌ام که Innomotics تنظیمات بهینه را برای استفاده از این پتانسیل در اختیار ما قرار می‌دهد. ، مدیرعامل منصوب شده اینوموتیکس

موتورها و سیستم‌های محرک الکتریکی شغل و علاقه اینوموتیکس هستند. نام Innomotics وعده قدرت نوآورانه را با تجربه و قابلیت اطمینان 150 ساله در ساخت موتور ترکیب می کند. در آینده، Innomotics به همکاری نزدیک با سایر مشاغل زیمنس از طریق مشارکت در زمینه های فناوری و فروش و در روابط تجاری ادامه خواهد داد.