زیمنس Xcelerator: مبدل فرکانس جدید Sinamics G220 با کارایی بالا

ABRIL 10, 2023 MOTION & MOTORS & DRIVES SIEMENS

با Sinamics G220، زیمنس مبدل فرکانس جدیدی را با کارایی بالا راه اندازی می کند تا در آستانه Hannover Messe 2023 به خانواده Sinamics بپیوندد. مبدل های فرکانس نوآورانه به فناوری به اصطلاح قدرت پاک مجهز هستند. این کار تا 97 درصد هارمونیک ها را بدون نیاز به چوک هارمونیک خطی یا چوک های پیوند DC کاهش می دهد.

در نتیجه، مبدل‌های فرکانس Sinamics G220 از نظر استفاده و بهره‌برداری از فضا بسیار کارآمدتر هستند و مهندسی را بسیار آسان‌تر می‌کنند. مبدل‌های فرکانس جدید همچنین اولین درایوهای Sinamics هستند که بخشی از مجموعه زیمنس Xcelerator، تجارت گسترده زیمنس هستند. پلت فرم برای تحول دیجیتال این به این دلیل است که مبدل های فرکانس Sinamics G220 نیز بخشی جدایی ناپذیر از پورتال TIA هستند و دارای یک دوقلو دیجیتال در Startdrive، ابزار راه اندازی درایوها هستند. این اجازه می دهد تا رفتار درایو قبل از در دسترس بودن سخت افزار آزمایش و بهینه شود. با وب سرور یکپارچه، زمان راه اندازی نیز می تواند به میزان قابل توجهی کاهش یابد. مبدل های جدید به یک ماژول IIoT نیز مجهز شده اند. این بدان معنی است که مبدل های فرکانس Sinamics G220 را می توان به راحتی در برنامه های ابری و لبه ادغام کرد. که باعث افزایش شفافیت برنامه های آنها می شود. بنابراین می توان موجودی ها را بهینه کرد و از خرابی ها جلوگیری کرد. در زمینه امنیت سایبری، Sinamics G220 به طور استاندارد به امنیت یکپارچه مجهز شده است که ارتباط ایمن، بررسی یکپارچگی و اصالت را برای محافظت در برابر سفت‌افزار دستکاری شده و مدیریت کاربر و کنترل دسترسی ارائه می‌دهد.

مبدل‌های Sinamics G220 با طیف وسیعی از گزینه‌های سخت‌افزاری و عملکردهای نرم‌افزاری عرضه می‌شوند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به طور انعطاف‌پذیر با موارد کاربردی مربوطه مورد نیاز سازگار شوند. به عنوان مثال، Sinamics G220 با IP55 نیز موجود است و پوشش های ویژه ای برای محیط های خشن وجود دارد. به لطف قطعات با کیفیت بالا و طراحی سخت افزاری، درایو برای عمر طولانی طراحی شده است. هنگامی که صحبت از ایمنی یکپارچه می شود، مبدل های فرکانس جدید با برآوردن الزامات SIL 3 به سطح بعدی می رسند. Sinamics G220 برای همه صنایع، به ویژه برای صنایع غذایی و آشامیدنی، دارویی، شیمیایی، نفت و گاز و صنایع دریایی مناسب است.