زیمنس دوقلو دیجیتال جامع یک مرکز تدارکات را نشان می دهد

MARZO 20, 2023 INTRALOGISTICS SIEMENS

تحت شعار «Intralogistics هوشمند – جریان را تجربه کنید»، زیمنس دوقلو دیجیتال جامع یک مرکز لجستیک واقعی را در Logimat امسال ارائه می‌کند .صنعت لجستیک و درون لجستیک خود را در یک محیط به سرعت در حال تغییر و تقاضا می بیند: افزایش تقاضا برای بهره وری انرژی و پایداری، کمبود نیروی کار و تهدیدات امنیت سایبری تنها برخی از این چالش ها هستند. زیمنس با مجموعه گسترده اتوماسیون و دیجیتالی سازی در طول کل زنجیره ارزش به طور خاص برای صنعت داخل لجستیک، از ماشین سازان و اپراتورهای انبار برای غلبه بر این چالش ها پشتیبانی می کند.

برای این منظور، راه‌حل‌های دیجیتالی‌سازی و اتوماسیون از مجموعه زیمنس دیجیتال Enterprise و همچنین سخت‌افزار و نرم‌افزار مجهز به اینترنت اشیاء از مجموعه زیمنس Xcelerator تمامی حوزه‌های عملیات انبار مانند دریافت کالا، حمل و نقل، ذخیره‌سازی، برداشت، بسته‌بندی و حمل و نقل را پوشش می‌دهد. . سیستم‌های جریان مواد کاملاً خودکار، عملیات انبار را تسریع می‌کنند، فرآیندها را بهینه می‌کنند، هزینه‌ها و خطاها را کاهش می‌دهند و در نهایت توان عملیاتی بالاتری را به دست می‌آورند. این موضوع در نمایشگاه تجاری با استفاده از دوقلو دیجیتال مرکز تدارکات زیمنس در نورنبرگ به طور مشخص نشان داده خواهد شد. این مرکز توزیع با 12000 سفارش در روز، 22000 برگه تحویل، 27 جرثقیل استکر و سه کیلومتر تسمه نقاله اتوماتیک به 25000 مشتری در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. با استفاده از این مثال واقعی،

همچنین نشان می‌دهد که چگونه دوقلوهای دیجیتال به شناسایی تنگناها و بارهای اوج برای بهینه‌سازی جریان مواد کمک می‌کنند و چگونه این می‌تواند توان عملیاتی و عملکرد کلی انبار را حفظ کند و در نتیجه نرخ تحقق نزدیک به 100 درصد را حفظ کند. تعامل یکپارچه بین دنیای واقعی و دیجیتال، بهره‌وری و انعطاف‌پذیری کارخانه را افزایش می‌دهد، هزینه‌ها و مصرف انرژی را به طور پایدار کاهش می‌دهد و در نتیجه ردپای کربن را نیز کاهش می‌دهد.

جدید: انتخاب خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی با روبات ها Simatic Robot Pick AI یک نرم افزار پردازش تصویر برای راه حل های ربات مبتنی بر یادگیری ماشین، که زیمنس در Logimat نیز ارائه خواهد کرد، افزوده شده جدید به مجموعه Intralogistics زیمنس است . نرم افزار پردازش تصویر سه بعدی به ربات ها این امکان را می دهد تا بدون توجه به شکل و اندازه آن، هر کالایی را در کارهای انتخاب انبار در دست بگیرند. یک الگوریتم یادگیری عمیق از پیش آموزش دیده این قابلیت را برای شناسایی مناسب ترین موقعیت های انتخاب سه بعدی و ارائه آنها برای اجرای ربات هدایت می کند. پوزهای حذف قابل اطمینان در کمترین زمان ممکن محاسبه می‌شوند و سیستم‌های با کارایی بالا را بدون برخورد درون جعبه ممکن می‌سازند.

هیچ آموزش اضافی مبتنی بر CAD مورد نیاز نیست. این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که زمان‌های محاسبه کمتر از 1.5 ثانیه را در حال حاضر در قدرت پردازش IPC شبیه تبلت ارائه می‌کند و نرخ انتخاب سیستم را بیش از 1000 انتخاب در ساعت امکان‌پذیر می‌کند. میانگین میزان خطا کمتر از دو درصد است که معادل میزان خطای یک انسان در انجام کار است. بنابراین، ربات‌های جمع‌کننده کنترل‌شده با هوش مصنوعی می‌توانند به انعطاف‌پذیری مورد نیاز در آینده برای پردازش واریانس‌های زیاد اشیاء با شکل‌ها، اندازه‌ها و انواع بسته‌بندی در موقعیت‌های در حال تغییر پویا به موقع کمک کنند. بنابراین می توان اثرات کمبود نیروی کار را کاهش داد و در عین حال کارایی عملیاتی انبارها را افزایش داد. Simatic Robot Pick AI یکپارچه سازی یکپارچه با پلت فرم اتوماسیون پورتال TIA ارائه می دهد. با کمک کتابخانه ربات سیماتیک،