زیمنس کارخانه‌های تایر کانتیننتال را به فناوری اتوماسیون مجهز می‌کند

MARZO 16, 2023 SIEMENS

بخش تایر کانتیننتال و زیمنس توافقنامه تامین کننده استراتژیک امضا کرده اند. همانطور که زیمنس در حاشیه نمایشگاه تجاری تایر اکسپو در هانوفر (آلمان) اعلام کرد، این شرکت فناوری اتوماسیون و رانندگی را برای کارخانه‌های تایر کانتیننتال در سرتاسر جهان با ظرفیت خود به عنوان تامین‌کننده ترجیحی تامین خواهد کرد. هدف از این همکاری، بهینه سازی بیشتر تولید تایرهای کانتیننتال با کنترل نوآورانه و فناوری اتوماسیون است. به عنوان بخشی از این توافق، استانداردهایی ایجاد خواهد شد که به کانتیننتال کمک می کند ماشین آلات تولیدی خود را در طول چرخه عمر خود کارآمدتر کند.

سدریک نیک ، عضو هیئت مدیره زیمنس AG و مدیرعامل صنایع دیجیتال، می‌گوید: «لاستیک‌ها ماشین‌ها و جاده‌ها را به هم متصل می‌کنند . بدون لاستیک های مدرن و نوآورانه، ما نمی توانیم به اهداف ایمنی، کارایی و پایداری خود برسیم. به همین دلیل است که کانتیننتال تایر و زیمنس با هم همکاری نزدیکی با هم دارند، شراکتی که اکنون در حال گسترش آن هستیم.

برای ایجاد استانداردسازی، Continental سیستم‌های اتوماسیون و بخش‌های بزرگی از فناوری درایو خود را برای ماشین‌ها و پیشرفت‌های جدید از زیمنس خریداری خواهد کرد. تامین کننده کارخانه های تایر Continental را به کنترلرهای Simatic، سیستم های I/O، واحدهای کنترل اپراتور یکپارچه WinCC و رایانه های شخصی صنعتی مجهز می کند. زیمنس همچنین کارکنان مربوطه را در کارخانه‌های تایر Continental در TIA Portal آموزش خواهد داد.درجه بالای استانداردسازی حتی بیشتر توسعه خواهد یافت، به ویژه در مورد نرم افزار. کتابخانه تایر زیمنس، یک کتابخانه نرم افزاری برای استانداردسازی کنترل سنسورها و محرک ها نیز در این زمینه پشتیبانی خواهد کرد. این امر مهندسی مکانیک و همچنین تعمیر و نگهداری ماشین آلات و تجهیزات را برای Continental و تامین کنندگان ماشین آلات آن ساده می کند. استانداردسازی همچنین ماشین‌ها را قادر می‌سازد تا بدون توجه به تامین‌کننده ماشین، به طور یکنواخت کار کنند.

علاوه بر این، استفاده از این فناوری‌های دیجیتال باعث ارتقای تولید پایدار می‌شود که یکی از نگرانی‌های اصلی در صنعت تایر است. در این راستا، زیمنس چرخه‌های عمر طولانی‌تری را برای محصولات سخت‌افزاری که در آینده مورد استفاده قرار می‌گیرد ارائه می‌کند و این امکان را فراهم می‌کند که نوآوری‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به راحتی در طول چرخه عمر ماشین‌ها یکپارچه شوند. زیمنس همچنین پشتیبانی فنی ارائه می کند و در حال کار بر روی در دسترس بودن طولانی مدت قطعات یدکی است.

زیمنس و لاستیک های کانتیننتال در گذشته در زمینه دیجیتالی شدن با هم کار کرده اند. یک مثال دوقلو دیجیتالی یک کارخانه اکستروژن است که از جمله برای راه اندازی مجازی استفاده می شود. Continental Tires همچنین از فناوری لبه زیمنس و میزبانی ابری برای برنامه های Mendix استفاده می کند.