پردازش داده های محلی، تجزیه و تحلیل و دسترسی ایمن از راه دور

MARZO 15, 2023 INDUSTRIAL COMMUNICATIONS SIEMENS

شرکت‌های بیشتری از محاسبات لبه برای بهره‌برداری از مزایای پردازش داده‌های محلی استفاده می‌کنند. زیمنس محصولاتی را برای این کار ارائه می دهد که جدیدترین آنها SCALANCE LPE (موتور پردازش محلی) است، پلتفرم پردازش محلی انعطاف پذیر که برای ایده های شما باز است.

Scalance LPE، یک موتور پردازش محلی کوچک و قوی با یک CPU قدرتمند می‌تواند به طور همزمان برنامه‌های لبه، ابری و امنیتی را اجرا کند تا کارایی کارخانه‌های شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

این می‌تواند داده‌ها را از سلول‌های ماشینی زیرمجموعه و داده‌های حسگر پیش از پردازش برای تجزیه و تحلیل و نظارت جمع‌آوری کند. Scalance LPE همچنین می تواند به طور انعطاف پذیر برنامه Sinema Remote Connect Edge Client را اجرا کند تا به تکنسین های خدمات اجازه دهد به راحتی از راه دور به آن دسترسی داشته باشند.

Scalance LPE به زودی در اکوسیستم Industrial Edge باز برای مدیریت دستگاه ها و برنامه ها در مقیاس ادغام خواهد شد.

SCALANCE LPE برای استفاده در دماهای بین -40 درجه سانتیگراد تا +60 درجه سانتیگراد طراحی شده است. موتور پردازشگر بدون فن است، منبع تغذیه اضافی را فراهم می کند و به لطف طراحی جمع و جور خود در هر کابینت کنترلی قرار می گیرد. SCALANCE LPE با CPU قدرتمند خود می تواند چندین برنامه را به طور همزمان مدیریت کند. طیف گسترده ای از تاییدیه ها، از جمله تاییدیه راه آهن و منطقه خطرناک 2، دامنه کاربردهای خود را حتی بیشتر گسترش می دهد.